Friday, December 16, 2005

Snörvel

Jag har varit sjuk mest hela veckan. I mandags var jag sa trott att jag var yr och illamaende, i tisdags var jag allmant hangig och i onsdags brot forkylningen ut med feber och ont i halsen. Idag har jag nyst som en tok, men jag har varken feber eller ont i halsen. Har knappt lamnat huset pa hela veckan sa nu hoppas jag pa att jag kommer att bli friskare infor helgen.

Basta Isa messade mig med suverana nyheter - hon har ordnat sa att vi ska fa lana hennes kompis mammas lagenhet vid Ipanema i Rio over hela nyarshelgen! JS och jag hade bestamt att vi skulle aka upp till Rio over nyar men vart vi skulle bo hangde lite i luften. Mojligtvis skulle vi kunna bo hemma hos en familj som JS kanner, men nu far vi istallet tillgang till en hel lagenhet. Genom att familjen kommer att vara borta en vecka sa bestamde vi oss snabbt for att stanna i Rio i fyra natter, istallet for de tidigare planerade tva. Sa nu far vi se mer av Rio, av Isa (som har kommit over fran London for en manad) och far mer "riktig semester". Happy, happy, joy, joy!

No comments: