Monday, March 13, 2006

Valfrihet

Det ar sannerligen ett lyxproblem att ha manga valmojligheter. Att inte kunna valja. Jag har fornarvarande mitt eget lilla dilemma. Det galler transportval.
Jag ska ta mig upp till Skottland i juni for ett brollop. Ska jag flyga direkt fran Sverige eller fran London? Jag tror det blir London. Ska jag flyga alls eller ta taget? Det blir nog flyg. Ska jag flyga till Edinburgh dagen innan och stanna hos JSs syster en natt, eller ska jag flyga direkt till Glasgow pa morgonen av brollopet? Det senare verkar lite riskabelt sa det blir nog att jag aker upp dagen innan. Fran vilken flygplats ska jag flyga? Gatwick, Luton eller Stansted? Ja, det beror ju pa var jag kommer att sova natten innan? Hos S vid Marble Arch, hos P vid Baker Street, hos Isa i Wimbledon eller hos R&L i Clapham? Vet inte. Och ska jag flyga Ryanair eller EasyJet? Det beror pa.

Har inte lyckats boka biljett an.

No comments: