Friday, October 20, 2006

Uppdatering

Sa, det var ett tag sen. Och detta har jag gjort sedan sist:
- haft maginfluensa (det var en smittsam sort, forst blev JS, hans syster och sen systerns kompis sjuk, en och en halv dag senare blev jag dalig. Sa illa daran har jag inte varit sen jag blev magsjuk i Indien for over fyra ar sedan)
- haft gaster (de kommer pa lopande band och vi har tva dagar "ledigt" emellan for att tvatta lakan. Hela oktober har vi gaster, varje helg - tre foraldrar, tva syskon, tva fastrar, tva farbroder och fyra kompisar kommer vi att ha harbargat nar den har manaden ar slut. Borjar inse att det ar sa har att bo i Barcelona och har gastrum.)
- varit och sett Barca spela mot Sevilla (jag ar ingen fotbollsfanatiker men det var kul. Att titta pa fotboll i Barcelona ar lite som att titta pa cricket i England - hela familjer, inga huliganer, inget brak och inga hogljudda ramsor. Valdigt civiliserat)

I helgen flyger jag till Washington (och flyr fran mitt vardinneuppdrag), vilket jag ar helt exalterat over. Washington den har helgen, New York nasta. It's been too long, it's been too long.

No comments: