Tuesday, April 10, 2007

Pask



Sa, nu har jag skakat av mig Telia-negget, i allafall for tillfallet.
Pasken var hur trevlig som helst. Mycket R&R (rest & recreation) och vadret var toppen - mellan 15-20 grader hela paskhelgen och soligt flera dagar, sa nu har jag lite farg i ansiktet efter en dag vid vattnet i Richmond. Forutom en dag i Richmond hann vi med tre filmer (Science of Sleep pa bio, Donnie Darko och The Big Sleep pa DVD - Lauren Bacall har bade klass och ar sexig), en middag pa Arbutus (dar man kan fa bra vin pa karaff, vilket gjorde det mojligt for oss att dricka tre olika viner till var tre-ratters meny. Extra plus!), samt Japanskt och Kinesiskt (bade chrispy duck pa fredagen och dim sum pa lordagen), tid med vanner och langa parkpromenader. Och sa blev det (endast) en klubbkvall pa Heaven med Bedrock - for mjukt och langsamt for min smak. Ska jag dansa ska det vara snabbt och hart! (Och det ar alltid ett daligt tecken nar flickorna har hogklackat (vem kan dansa ordentligt i hogklackat) och pojkarna dricker ol ur glas (vem kan dansa med skvimpande ol?))

(fotot ar visserligen fran i maj forra aret men jag tycker anda att det ar en fin illustration...)

No comments: