Wednesday, September 19, 2007

jobba, jobba, jobba, jobba

Igar eftermiddag holl jag pa att fa att fa ett utbrott och borja klattra pa vaggarna. Kandes som om jag inte visste vad som skulle handa om jag inte kom ut och bort fran mina datorer pa en gang! Da hade jag suttit och jobbat nastan non-stop i 11 timmar. Lyckats ta mig ned till koket en bit efter tolv bara for att hitta min te kopp med vid det laget valdigt start och helt kallt te, pa koksbanken dar jag lamnade den nan gang vid atta da jag forsokte fa i mig frukost (men inte hann). Sa jag gick och terapishoppade pa H&M pa kvallen. Och sen motte jag upp med J for att ga och ata indiskt men istallet hakade vi pa hans kollegor som skulle ivag och ata mexikanskt. Men allt bara drog sa mycket ut pa tiden och jag blev trott och illamande och tappade matlusten och J satt och sparkade mig under bordet for att jag satt och sag sa anti ut och allt jag ville var att ga hem och sova. Kom i sang vid midnatt och gick upp vid sex imorse.

No comments: