Tuesday, July 10, 2007

Retro

Igar kande jag mig hur trott och less som helst. Kunde inte ta mig for nagonting och allt jag ville gora av att lagga mig pa soffan och sova. Lyckades trots det fa en hel del gjort pa jobbet, fraga mig inte hur, men det var definitivt inte utfort med entusiasm. Mitt humor hade nog att gora med att jag inte sovit bra en enda natt sen jag kom till Sverige. Plus regnet. Plus mensvark. Men i natt sov jag hela natten och vaknade hur pigg och glad som helst! Skulle vilja gora en smoothie pa banan och periska som jag har hemma men mamma har ingen mixer (jag ar kvar i stan, skulle akt ut till stugan igar kvall men jag var sa trott att jag inte ville kora). Istallet far ni se kort pa den fina klanningen jag kopte pa rea pa Esprit. Sa fin, sa mjuk, sa retro!

No comments: