Wednesday, August 29, 2007

Tid att dra till stan

Jag borjar langta efter att atervanda till civilisationen nu. Det ar inte lika kul att vara ute i sommarstugan nar det regnar och ar kallt. Flyger tillbaka till London nasta vecka och det ser jag fram emot. Aker nog tillbaka till Stockholm i helgen.

Sommaren blev ju inte den allra mest "somriga" men jag ar sa glad att jag har kunnat vara sa mycket i Sverige och har fatt tillbringa sa mycket tid harute pa landet. Och samtidigt ser jag fram emot hosten i London - teaterforestallningar, middagar och drinkar med vanner, lattepromenader och konstutstallningar. Och att fa ordning pa bostaden och vakna brevid J varje morgon. Och sa resorna sa klart. Hittills har jag en Stockholm weekend inbokad i oktober, 10 dagar i Washington DC + New York i november (jobb + lite, lite, lite semester) och sen Sydney december/januari. Ar sa glad att jag har bokat den dar USA resan. November ar verkligen guld att resa i (forra november var jag ju borta hela manaden!). Fa personer reser sadar innan jul sasongen har borjat, sa det ar ofta ratt bra priser, och samtidigt ar det en manad da man behover all uppiggning man kan fa. Skoj, skoj, skoj!
Nu ska jag ta mig en promenad. Forhoppningsvis haller regnet upp men for sakerhets skull tar jag nog pa mig stovlar och regnjacka.

No comments: