Tuesday, January 20, 2009

Stanna lite till?

Funderar pa att skjuta upp min hemresa med tva veckor. Kollade kalendern och de tva forsta veckorna i februari har jag bara en tandlakartid och en middag inbokad. Bada gar att boka om och jag ar lite "vad tusan, varfor inte?". Hor att det ar kallt och regnigt i London medans det ar varmt och skont har. Och nar jag inte har nagot som kallar i London (forutom min lagenhet som slukar en tredjedel av min lon varje manad, efter skatt) sa varfor inte stanna har lite langre nar jag kan, och trivs?

Fick lite angest over hur mycket pundet har fallit mot dollarn de senaste tre manaderna (sen jag kom hit sist), men insag sen att den mexikanska peson har forsvagats samtidigt, sa det ar inte sa farligt. (Nar jag var har i oktober fick jag 20.8 pesos per pund, nu far jag 19.6.)

No comments: