Tuesday, August 23, 2011

Kollage

Igår, istället för att sitta och söka jobb, så klippte och klistrade jag på en liten bok till min kompis son. Han älskar mini-coopers så jag håller på att sätta ihop några sidor med utklippta Minis som jag ska laminera och ge till honom. Skickade efter en broschyr för att få tag på riktigt fina bilder på bilar och har nu fått Mini försäljare på halsen som ringer stup i kvarten och undrar om jag behöver finansiering för mitt tilltänkta bilköp. Har inte haft modet att säga att jag bara ville ha bilderna för ett kollage...

Andra saker jag gjorde igår var att ta en siesta i hängmattan. Hängde upp en hängmatta i min lilla trädgård när jag kom tillbaka från Sverige och det har varit alldeles underbart att ligga där soliga, varma dagar, under fikonträdet. Det är så fantastiskt - jag har en liten trädgård i London med hängmatta och ett plommonträd som ger frukt.

No comments: