Monday, October 18, 2004

Kan själv! - nästan...

Usch, mandagen borjade inte bra - kom sjalv lite sen och det fanns inte en sjal pa desken! Gulp! Stte i rask fart igang med morgon procedurerna (som jag inte ar tranad i) men nar chefen ringde tio minuter senare (hans tåg hade blivit installt) sa kunde jag anda meddela att jag hade klarat av de allra mest vasantliga. Nar han sen kommer in 5 min senare ska jag just till att fa ivag all info, lyckas trycka pa fel knapp och allt forsvinner. Sa dar star jag och sagen "men, men, men jag HADE faktiskt gjort allting, alldes sjalv, hade jag faktiskt..." men det finns inte en endaste liten siffra att visa... Suck. J-a program!

Men helgen var fin. Traffade S i fredags och det var som honung for sjalen! Lordag och sondag gjode jag inte manga knop men spenderade lite quality time med min flatmate Deb.

No comments: