Friday, October 15, 2004

Lite mulen

Jag har fortfrande helt slut efter gardagens super intensiva dag. Vid halv tre had jag anvant upp all min intelligenta tanktekapacitet och jag kunde knappt vanda ett papper utan att fundera pa vilka motoriska moment som var involverade...Orkade dock ga pa body pump igar kvall vilket jag inte varit pa pa lange och som dessutom var riktigt roligt (forutom att det gjode ont i vanster kna istallet for i laren som nog var meningen med ovningen).

Men nar jag kom in till jobbet imorse blev jag lite mulen da jag fatt mejl fran S och vi kan inte traffas imorgon da hon haller pa att begravas under pluggangest. Vi ska fortfarande ses ikvall, hon kommer upp till London, men planen var att vi skulle vara i Oxford imorgon, ta en langpromenad ut pa landet och ata lunch pa nan pub. Hade verkligen sett fram emot det - vi har ju inte setts pa flera manader och har sa mycket att prata om! Men jag forstar henne, det ar hennes sista ar i Oxford och hon har giganiskt mycket att gora.

Pratade dock med P igar (pa tal om vanner som pluggar) och han ska forsoka att komma till Stockholm sista helgen i oktober, nar jag ar dar. Det ska bli kul men nu maste jag banne mig satta ihop ett hej-dundrande program sa att han for evigt kommer att fa ett dromskt uttryck varje gang nan namner Stockholm!

No comments: