Tuesday, November 08, 2005

Panic creeping under my skin

Usch vad dalig jag ar pa att uppdatera men det ar mycket nu... Kom tillbaka fran Stockholm i sondags kvall och pa fredag flyger jag till Sao Paulo. Innan dess ska jag hinna sortera alla mina saker som ar kvar i lagenheten, stada, packa, ordna 20 olika admin saker (ska jag skicka min skrivare med dhl? har jag meddelat ny adress till alla banker, tidningar, vanner, foretag? maste lamna saker som jag inte kan ta med mig hos olika vanner, skicka in reserakningar till foretaget), traffa vanner pa middag ikvall och drink session pa torsdag, samt jobba 10h per dag. Det kommer att vara en mycket trott Basilika som satter sig pa flyget pa fredag...

Ledsen over att jag kommer att missa Wildlife Photographer of the Year, pa naturhistoriska museet. Jag och S har sett den 3 ar pa rad nu. Gillar inte att bryta en sa fin tradition. Ska be henne skicka ett vykort.

No comments: