Thursday, February 07, 2008

Standigt dessa kliande fotter

Jag tror att en av anledningarna till att jag sitter och dagdrommer om Paris ar att jag saknar den adrenalin-kick som en ny stad och ett nytt land ger. Kanslan nar allt ar nytt och annorluna ger mig mysrysningar i hela kroppen. Att ga och handla ar ett aventyr, ga till posten en utmaning och banksystement verkar alltid vara olika i olika lander vilket ar bade fashinerande och frustrerande. Aven om jag verkligen tycker om att bo i London och vill kopa hus har, sa kanner jag igen den har kliningen. That unscratchable itch. Och nu har jag ju faktiskt bott i London de senaste 13 manaderna, sa det ar klart att den kommer tillbaka... *leende*

2 comments:

Linda said...

Jag tänkte faktiskt precis skriva något om just det här, lustigt sammanträffande. Känner verkligen igen mig i känslan.

Lisa Christensen said...

Känner verkligen igen mig i det där! Det är precis så jag också känner med London. Man kan den staden nu...