Tuesday, September 23, 2008

Bring On the Matching Wardrobe

Jag ar sa glad att det haller pa att bli host och jag kan lagga alla fargglada sommarklader langs bak i garderoben. Jag ar sa ohyggligt trott pa ljusrosa, ljusblatt, ljusgult och lila. Glada, pigga farger som ska kombineras. Bring on the autumn, sager jag, och lat mig kla mig fran topp till ta i gratt och svart! Det finns en sadan otrolig vilsamhet i ett par morkgra byxor, en svart topp och en gra cardigan. Inom den morka fargskalan kan man alltid slappna av. Men behover inte vara pigg, sprallig och uppat. Svart ar alltid ratt och svart ar alltid kladsamt.

1 comment:

Anonymous said...

You said it sister... gud, jag onskar att jag fick uppleva lite host! Vi flyttade hit i september forra aret sa nu ar det officiellt ett helt AR utan host, min favoritarstid! Damn! Enjoy the greys and blacks!