Friday, October 10, 2008

It's The End Of The Word As We Know It

Jag har velat blogga. Verkligen. Om allt det sjalsligt jobbiga, och att behova ta besluten, aven om de gor ont. Och att behova saga de dar sakerna, aven om det smartar dem man alskar mest. Att gora sina val, aven om de svara. Att forlita sig pa sin eget omdomme, aven om andra staller sig fragande.

Men annat har kommit emellan. Ett helt jakla hav av finansiell marknads kollaps. Den har veckan har varit overjavlig. (Och jag svar nastan aldrig.) Jag sover aterigen bara runt 5 timmar per natt. Igar kvall stop jag i sang vid halv tio och steg upp och borjade jobba vid fyra pa morgonen. Och jag har fortfarande flera timmars jobb framfor mig (nu vid tio i sex pa eftermiddagen). Och min mandags deadline har blivit framflyttad till sondag kvall, sa jag kommer att jobba hela [svordom] helgen.

No comments: