Monday, December 15, 2008

Lista fran Hypodea

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Joda

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vad åt du senast?
Chips (vintage cheddar & red onion chutney) igar kvall

Har du fått nån komplimang idag?
Tio i atta pa morgonen? Nej... Fast jag fick ett e-mail fran en kollega pa semester i Rom som skrev och tackade att jag ska gora vissa av hennes arbetsuppgifter medans hon ar pa semester

Är du polare med grannarna?
Nej, har knappt sett dem sen jag flyttade in i borjan av oktober.

Vilka språk talar din mamma?
Svenska, engelska, spanska och lite grekiska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige, Mexico, Danmark, Spanien, Argentina, Brasilien, USA och England.

Gay?
Nej.

Suger det här?
Lite, men det kandes roligare att gora det har an att starta min mandag morgon pa riktigt.

Har du varit på stranden?
Ja, i somras, i Roslagen.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Nej, usch. Avskydde musiklektionerna. Fick alltid ont i huvudet

Hur bra är din syn?
Inte alls. -5.75 och -6.00, sa halv-blind.

Har du varit på party?
O ja.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Pratade med nagra kompisar om det har for nagra veckor sen (en van hade nyligen gjort det), men jag tror, nej.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Inte bli ett dugg forvanad.

Har du vart utomlands?
Ja.

Vilket är det bästa bröllop du varit på?
Det var nog min kompis Cs, kanske mest for att hon ar en sadan god van, och sa var det det forsta brollopet jag var pa.

Var är dina syskon just nu?
Stockholm.

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Harom natten dromde jag att det var en mus i mitt sovrum.

Vad ska du göra i helgen?
Flyga till Mexico!

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
1pm?

Har du färglinser?
Nej, men vanliga linser.

Vad gjorde du klockan två inatt?
Tittade pa klockan. Vaknade varannan timme natten igenom. Zzzzz....

Vad är det första du gör på morgonen?
Stiger upp och satter pa datorn. Kokar te.

Vad ska du göra efter det här?
Borja jobba.

No comments: