Friday, August 19, 2005

I pyjamas

Oh, I love my new computer! Om jag orkar ska jag lagga in ett kort pa den. Eller pa bada tva (sa att den aldre av dem inte blir avundsjuk).

Det var sa skont att vara hemma igar kvall. Sarskilt som JS var ute pa jobbdrinkar och jag kunde jobba pa anda fram till sju. Det ar inte sa att han hindrar mig fran att jobba men nar kan har kommit hem vill jag ju hellre gora saker med honom an att sitta framfor datorn. Men jag fick mycket gjort och det kandes bra.

Insag att jag inte har varit hemma en kvall pa nastan en vecka! Forra onsdagen var vi pa bio, pa torsadgen var jag pa drinkar och middag med jobbet, pa fredagen var jag och JS till Tate Modern, sag en utstallning, drack vin pa deras balkong och at sen middag vid Bourgh Markets tillsammans med tva av hans vanner. Pa lordags kvallen var jag pa avskedsdrinkar till Yasuto-San som flyttar tillbaka till Tokyo och pa sondagen var vi till the V&A och at lunch i stan. Pa mandagskvallen at jag middag med fina A-C (som ska ivag pa annu en langresa med sin pojkvan) och i tisdags traffade jag Q for middag. I onsdags kvall gick jag & JS pa bio och sag "Festival" som lite uppladdning infor nasta helgs resa till Edinburgh.

Sa jag har alltsa lamnat Wimbledon varje dag de senaste atta dagarna och de flesta ganger har jag akt fram och tillbaka over kvallen. Inte undra pa att det kandes harligt att softa i fatoljen igar kvall!

No comments: