Thursday, October 06, 2005

jobbtankar

Jag tror att jag spenderar for mycket av min lediga tid med att tanka pa jobbet. Stod vid busshallpalatesen igar kvall (efter att ha varit och halsat pa fina Isa som just kommit tillbaka fran sin smekmanad) och tankte pa jobbet, gick och la mig och tankte pa jobbet, vaknade imorse vid halv sex och tankte pa jobbet.
Inte bra. Jag borde tanka pa andra saker, som den narstaende flytten, pa att fa igang portugisiskan, pa alla utstallningar jag vill sa i London innan jag aker, vilken resturang jag ska valja for min avskedsmiddag for vannerna, vilka klader jag ska ta med mig till Brasilien och vilka jag ska ta tillbaka till Sverige.

2 comments:

Anonymous said...

Nej, tyvärr, har inte Desdemonas mailadress. Ska jag gå in och skriva att du vill nå henne?

Basilika said...

Ville bara saga hej, grattis pa fodelsedagen och att det var trakigt att hora om hennes mormor. Du kan val skicka en kram till henne fran mig?