Friday, August 25, 2006

Me tired

Jag har jobbat mycket den senaste tiden. Har haft saker hangande over mig som har gjort att jag har varit spand mest hela tiden. Vaknat illamaende nagra mornar. Och nu ar jag trott pa ett satt som jag inte har varit pa lange. Ska ut till Stugan ikvall och inte gora natt under hela helgen. Forutom att rensa takrannorna.

Aker ju till Turkiet nasta vecka men arligt talat sa kan jag inte riktigt rally up the right kind of enthusiasm. Ska pa ett brollop. Och sa blir det en del resande. Och sightseeing i Istanbul. Det ar just det dar att vara social (jag kanner inte sa manga pa det har brollopet) och att GORA saker som nu plotsligt verkar jobbigt. Det jag helst av allt vill gora just nu ar att ligga raklang och lasa. Se lite filmer. Kora maratonssessioner av Weeds, the West Wing, SATC, Ally Macbeal eller X-files. (Hmm, kanske ska ta med datorn ut till Stugan. Har ju ratt manga tv-serier nedladdade.) Men jag kommer sakert att ha det toppen i Turkiet. Och kommer att ha tid att lasa massor. Och fa sova. Och nar jag kommer tillbaka kommer jag att vara sa sugen pa att borja jobba att det kommer att krypa i mig!

No comments: