Sunday, August 27, 2006

USA resor

Ok, sa andrade resplaner? Kanske. Fick just reda pa att samma dag som jag anlader i DC sa kommer det att hallas en overaskningsfest for min kusin nere i Georgia. Det ar en lordagkvall. Nu ar fragan, ska jag forsoka ordna sa att jag flyger direkt fran DC ned till Atlanta, ga pa festen, traffa vannerna jag har dar nere pa sondagen, jobba fran natt hotellrum sondag natt och sen flyga upp tillbaka till DC pa mandag eftermiddag? Eller, ska jag spendera helgen i DC, sjalv (en av mina kusiner kanske blir kvar) med musiebesok och Barnes & Nobel orgier? Jag tror att det lutar med at det senare for jag blir alldeles matt bara jag tanker pa att flyga ned direkt till Atlanta. Det blir sa himla mycket resande anda under de dar veckorna. Och jag forsoker redan klamma in sa mycket, med ett nyc besok ocksa. Samtidigt var ju tanken att jag skulle umgas med slakten den dar helgen... Sa jag jag vet inte. (Vilka lyxproblem!)

Var ut till Stugan i helgen och intog groteska mangder Ally Mcbeal (mmm, det ar nagot sa ljuvligt med maraton sessioner va tv-serier), satte ihop en Ikea garderob och laste bocker. Och sa badade jag. Sa klart!

No comments: