Tuesday, March 13, 2007

Rachel och jag


I sondags kandes det som om jag vandrade runt i Burberrys Rachel Weisz reklam, dar jag promenarade runt i London i min nya, fina trench, solglasogon och supersnygg man vid min sida. Och igar var jag ocksa riktigt glam da jag och Deb var till Katana pa International for cocktails och middag innan vid promenerade over gatan till ENO for att se La Boheme (stall seats, sjunde raden). Kom ut pa Trafalgar Square efter forestallningen vid tio och jag fick en sadan haftig jag-alskar-London kansla att jag blev varm i kroppen och ville springa ett gladjevarv runt torget.

Idag kanner jag mig dock mindre glamouros da jag vaknade med halsont. Ar tacksam att jag for en gangs skull inte blev sjuk under min semester (som jag har blivit vid de senaste tva tillfallena jag varit ledig) men vill helst inte ha en repetition av maratonforkylningen jag genomled i december-januari.

No comments: