Wednesday, March 21, 2007

Tea for One


At middag med Isa pa Sugar Hut igar nere i Fulham. Alltid roligt att traffa henne och jag ar sa glad over att vara tillbaka i London och kunna traffa mig underbara vanner ofta. Fick en supersot tekopp och tekanna av henne i fodelesdagspresent (precis som den ovan men med prickar istallet for rander), vilket gjorde mig lojligt glad.


Middagen gaskade upp mig efter att ha svurit over Homechoice och BT som tillsammans har lyckats f***a upp vart bredband rejalt. En till tva veckor ska det ta innan vi far tillbaks det. En till tva veckor! Jag hatar Homechoice. Jag hater BT. Men jag ar tacksam att jag har vanner som Deb som tog ledigt pa eftermiddagen fran jobbet for att kunna vara hemme nar Internet teknikern kom forbi (och hon behover inte ens bredband for sitt jobb!), en pojkvan som J som later mig flytta in och anvanda hans natverk och for vanner som Isa som far mig och skratta.

Tekoppen och kannan heter "Tea for One" och kommer fran Whittard of Chelsea

No comments: