Thursday, March 15, 2007

Prosit

Jag ar forkyld. Igen. Och det verkar som jag numera far feber varje gang jag blir forkyld, vilket gor mig trott, svag och uschlig. Och vart Internet ar ocksa sjukligt. Igar pa eftermiddagen dog det helt. Jag alskar verkligen att jobba hemmifran men jag ar beroende av att ha en tillforlitlig bredbandleverantor. Homechoice ar det inte. Och deras "technical support" suger. (Killen jag pratade med foreslog att jag skulle starta om min laptop. Jag forklarade att vi inte hade nagon signal till kabelboxen, att bade tv:n och bredbandet var utslaget. Han foreslog att jag skulle starta on laptopen. Jag fragade honom om han trodde att det skulle fa igang kabelkanalerna pa tv:n...) Sa nu har jag for tillfalligt flyttat in hos J och jobbar harifran.

2 comments:

Anonymous said...

Gotta love Homechoice!!!! :-) jag kanner igen det dar, "starta om boxen". Men jag har redan gjort det fyra ganger innan jag ringde er. "Starta om boxen". Men jag har ju redan gjort det, inklusive tryckt pa diamanten! "Starta om boxen". Ja OKEJ DA! Startar om boxen. Inte SJUTTON hjalpte!!!!!! :-) Gaah!

Basilika said...

He, he - i onsdags fick jag till och med dra ur kontakten till kabelboxen (for det hade jag ju inte heller gjort innan jag ringde). Suck, en tekniker ska komma forst pa tisdag. Jag hater verkligen Homechoice. With a passion!