Wednesday, November 21, 2007

FFFW (fitness first for women)

Ok, sa jag har fallit till foga. Jag som svor att jag inte annu en gang skulle ga och skaffa gym medlemskap (igen!) och sen mest avsky det hela. (Hur manga gym har jag inte varit medlem hos under de senaste 15 aren? Hur kul har jag egentligen tyckt det varit?) Men nar jag val ar fardig med jobbet nu sa ar det sa morkt och kallt och uschligt ute att jag inte alls vill ut och springa en runda. Dessutom har gymmet bade bastu och angbastu. Och - listen to this - det ar ett gym enbart for kvinnor! Bara kvinnor som far trana dar, bara kvinnor som jobbar dar och kvinnor som driver det. En liten frizon av den sorten jag tycker det finns sa fa av i Vasteuropa. Och sa ligger gymmet endast tre kvarter fran mig. Men det markligaste ar att jag an sa lange gillar det! Far se hur lange det haller i sig...

2 comments:

Anonymous said...

Nu tranar ju jag mest hemma framfor tv'n med en dvd, men OM jag skulle joina ett gym igen skulle jag helt klart foredra ett women only. Som du sager, en frizon! :-)

Lisa Christensen said...

Jag har inte ens ett oanvänt gymkort liggande... Jag är världens lataste. Men det där med bastu och ångbastu lät ju inte helt fel, hmmm...