Thursday, November 29, 2007

Helg i Bryssel?

Jamen tusan vad jag ar gnallig nu da! Ska till Bryssel over helgen och jag bara vill inte. Forra helgen blev inte sarskilt avslappnad och nu vill jag bara hanga lite. Ta en promenad. Se en dvd. Slappa lite. Igar var jag ute pa middag, ikvall ar det jobbdrinkar, imorgon middag & drinkar och sen upp tidigt, tidigt for att aka till Bryssel over lordag-sondag. Vet inte om jag kan overtyga J om att skippa det hela. Just nu forlorar jag gladeligen hela depositionen bara jag slipper. Grejen ar den att vi inte ska ta taget (som tar 2 timmar) utan aka buss och farja vilket tar 7 timmar. Det hela ar en social jobb grej for J och det kandes som en kul ide for tva manader sedan. Nu kanns det mindre rolig aven om vi ska pa julmarknad och ata god mat. Samtidigt vill jag inte vara sa har anti...

No comments: