Monday, March 16, 2009

Det ar var!

Idag har jag traningsvark.
Vansterklacken pa mina stovlar gick av pa en bar i Soho i lordagskvall. Linkade till en annan bar och linkande sen till en resturang for middag vid midnatt (fick ga pa ta for att kompsera for den icke-existerande klacken) och planen var sen att jag skulle linka till en taxi for att aka till Holborn for att sjunga karaoke fram till smatimmarna, men vid det laget var mina fotter och vader sa trotta att jag linkade till tunnelbanan istallet.

Vaknande med alldeles for mycket energi igar morse och stack ut pa en joggingrunda. Den forsta pa cirka ett ar. Och sen promerande jag och JS till Tate Modern langs Themsen, jag i mina platta ballerinas, och pa kvallen promenerade jag hem. Och det var en underbar vardag och nar jag kom hem var klockan efter sex och det var fortfarande ljust och koltrastarna sjong.
Och idag har jag traningsvark.

No comments: