Friday, March 06, 2009

Kom tillbaka, allt ar forlatet!

Min ena laptop la av mitt i leken igar morse. Allt jag far upp nu ar en skarm bild som meddelar att jag kan forsoka reparera skadan om jag satter in Windows installations CD-ROM:en. Den CD har jag ju hemma i London sa just nu kan jag inte gora sa mycket at det. Men jag ar ratt saker att om jag ominstallerar Windows sa kommer allt jag har pa den datorn att forsvinna.
Jobbfilerna korde jag en back-up pa for tre veckor sedan, vilket val ar tva veckor langre an jag borde ha vantat men sakert tva manader mindre an det ibland kan ga mellan mina back-uper. Och jag rensade alla personliga filer fran den datorn fore jul. Sa att jag har inte sa mycket att grata over, egentligen. Men mitt hjarta svider. Min lilla silvriga baby verkar doende. :(

No comments: