Friday, November 09, 2007

mot New York

Det kanns som en lang vecka har i fororten. Har varit underbart att umgas med min faster och farbror. Min slakt ar ganska liten och valdigt utspridd (aven om bade pappa och mamma kommer att ha flyttat tillbaka till Sverige (separat forstas) till jul) men dessa tva star jag valdigt, valdigt nara och det ar sa avslappande att bara hanga. Att komma hit ar som att svepas in i mjuk bomull. Minns nar jag holl pa att arbeta ihjal mig i New York 2001 da var det sa underbart att komma ned till Washington over helgen (det hande val typ tva ggr genom att jag i stort satt jobbade varenda j-a helg!) och fa sova och kanna mig alskad.

I eftermiddag bar det av till nyc igen. Ska bli super. Forra aret nar jag var dar bodde jag ju uppe pa Upper West Side, nara kvarteren dar min gamla lagenhet lag. Nu ska jag ner till Soho och bo hos fina, fina S som jag inte har sett sen i somras. Mer bomull, mer skratt, fler timslanga samtal! Yay!

No comments: