Thursday, June 14, 2007

Allergi

Jag bestamde mig for att inte lagga upp nan bild pa mina hemska insektsbett for att inte skramma ivag de fa lasare jag har! Jag borjar ma battre nu men i mandags fram till igar kvall var det riktigt illa. Stora delar av huden ar alldleses rodflammig och het och jag har upphodja, roda marken kring manga av betten. Igar raknade till 10 bett bara langs kaklinjen. Sa pa hela kroppen har jag kanske hundra eller hundratjugo. Hade jag levt under pest-tider had jag definitivt blivit kastad over stadsmuren vid det har laget! Det alternativt kliar, svider eller gor ont. Allerigmedicinen gor det lite lattare men jag blir sa somnig av den att det ar svart att jobba. Har bokat av dagens middag med Deb sa att jag kan stanna hemma i pyjamas och stryka kortisonsalva pa betten.

No comments: