Tuesday, June 19, 2007

kliakliakliakliakliaklia

Det kliar igen. Kliar forbaskat. J havdar att det ar for att jag drack alkohol igar. Enligt honom gor alkohol kliandet varre. Nan kinesisk visdom. Jag far inte ata rakor heller, aven om jag nagonsin i mitt liv har haft en allergisk reaktion mot fisk eller skaldjur. Men rakor gor tydligen sa att kroppen "laker" langsammare. Na, rakor kan jag val vara utan ett tag, men drinkarna? Det ar ju sommar och jag har sociala aktiviteter inplanerade varenda dag den har veckan. Traffade JS igar kvall for drinkar och middag, ska traffa P ikvall for an snabb drink, Eponine imorgon (fast hon far visst inte heller dricka, sa vi kan ju vara alkoholfria ihop), ska hem till Isa pa middag pa torsdag (men hon har alltid Diet Coke i kylskapet sa det gar nog) och pa fredag ska jag traffa Sian efter jobbet (men hon ar 7 manader gravid sa hon dricker val knappast heller).

No comments: