Thursday, June 28, 2007

Tvattstuga

Tvattande fortsatter. Just nu kor jag mitt tacke i tvattmaskinen. 50 grader ska visst dod de sma djuren. Jag tvattar tacket i 95 grader och vaser "die suckers, die!" in i tvatttrumman. Igar hallde jag kokande vatten over mina sneakers. Inser att jag kommer att vara paranoid de narmaste tva-tre aren...

On a brighter note: igar var jag och kopte nya joggingskor och sa har vi bokat var Sydney resa for julen. Yay! Vi kommer att vara borta nastan fyra veckor och under den perioden kommer jag att jobba totalt sex dagar. Jag ar hur exalterad som helst! Har raknat ut att jag kommer att ha ledigt 13 dagar pa raken. Det ar den langsta sammanhallande ledighet jag har haft sen jag borjade det har jobbet. Det ar nog den langsat sammanhallande ledighet nan pa mitt foretag har haft! Men jag skams inte ett dugg. (Och kanner jag migsjalv sa kommer jag inte att lyckas att halla fingrarna borta fran laptopen utan kommer att smyga upp annandag jul nar alla andra sover och kolla jobbmejlen...)

No comments: