Monday, October 15, 2007

happy happy, joy joy

Upplever en hel del gladje-burst numera. Bara fran det lilla i vardagen. I lordags morse klev jag in i badrummet for att ta en dusch och motte mitt eget somniga ansikte i spegeln. Rufsig i haret och med lite sot kvar kring ogonen som jag inte hade fatt bort kvallen innan. Och det slog mig hut lycklig jag ar och tankte hur fint mitt liv har blivit. Hur jag har, en lordagsmorgon i oktober, ar pa vag in i duschen, i ett fint hus i London, med min pojkvan fortfarande sovandes i sangen.
Det var likadant igar eftermiddag da vi satt pa var local the Lock Tavern och laste sondagstidningarna efter att ha atit upp var Sunday roast. Och jag var bara sa fantastiskt glad over att sitta dar och titta pa folk, lasa min tidining och dricka mitt glas vin.

No comments: