Thursday, October 25, 2007

host mulen

Det blir inte sa mycket bloggande just nu. Var till Stockholm forra helgen pa snabb visit. Superharligt hostvader pa lordagen! Hann med en snabb tur fram och tillbaka till sommarstugan, stor steak pa Bronco's Bar, en Illy kaffe och en promend, en 50-ars fest och en brunch pa Strand Hotel. Allt pa 38 timmar. Hepp!

Men du ar det gratt och trist och jag kanner mig likadan. Allt jag vill gora just nu ar sova, sova, sova. Alternativt sitta i sangen och strackalasa min bok. Det ska jag gora sa fort jag jobbat fardigt.

Vi har inte lyckats fa igan varmen i huset. Har trixat i fyra dagar nu men det blir banne mig inte varmt. Allt funkade ju i varas, sa vi kan inte forsta vad problemet ar. Hyresvarden ska komma forbi idag och kika. Tills dess sitter jag har i fleece troja och halsduk. De problemen har knappast Eponine...

No comments: