Thursday, February 19, 2009

For det ar bra att motionera

Gjorde nagot dumt igar - tankte att jag val anda var tillrakligt frisk att ga till gymmet (jag hade ju faktiskt inte atit smartstillande/febernedsattande pa hela dagen, for forsta gangen pa eh, 11 dagar eller sa, sa da maste jag ju anda vara over min forkylning?) och gick och trande. Kul var det och jag fick chans att se England bli duktigt slagna av Vastindien i cricket (jag har ju ingen tv hemma sa att jag till gymmet ar lite speciellt for da far jag se Simpsom, sport och mtv). Kom hem och hela kroppen kandes alldeles bruten. Kravlade i sangs vid atta och hade enkelt kunnat sovit hela dagen om det inte var for att jag var tvungen att stiga upp vid sex for att jobba. Forkylningssmak i svalget idag, huvudet kanns svullet, lock for oronen och jag ar trott, trott, trott. Silly, silly me.

No comments: