Tuesday, February 17, 2009

Lite lag i London

Det AR jobbigt att komma tillbaka till London efter Mexico. Det graa, kyliga vadret ar en skarp kontrast mot det starka solljuset i Mexico. Ga och handla smaklosa, val inplastade gronsaker pa Tesco ar deprimerade efter att ha botaniserat bland berg av exotiska frukter och gronsaker pa Superama. Och jag saknar R forfarligt mycket.

JS kom hem till mig igar och lagade fodelsedagsmiddag. Han tog hand om min lagenhet medans jag var borta sa det var kul att se honom i koket dar han svirade ihop en laxratt - han hittar i alla lador och skap, och undrade lite roat vad jag gjorde i hans lagenhet. (Nar jag kom hem i sondags kandes lagenheten som ett hotellrum - jag har ju trots allt bott har i mindre an tva manader totalt, sen jag flyttade in i borjan av oktober.)

No comments: